lördag 29 oktober 2011

Stundande kalas,nostalgitripp och dockhusmöbler

I morgon ska vi ha 3-årskalas för lilla tjejen. Känns som hon har blivit så stor bara de sista dagarna. Massa nya funderingar och frågor som man ska hitta bra svar på. Dessutom har hon precis slutat med nattblöja, vilket  (i alla fall för föräldrarna) känns som ett stort steg. Kvällen har ägnats åt kakbak. Dessutom ska dottern i morgon få mitt gamla dockskåp. Därför har jag ikväll suttit och gått igenom mina dockhusmöbler för att välja ut vilka som hon ska få nu och vilka som ska sparas till te x jul. Några saker är också lite för små, så de väntar vi med. Här är ett urval av möblemanget. (Behöver jag säga att dockskåpet är från 70-talet....)




Sist men inte minst en bild på "lyckliga familjen" vilket får mig att tänka på "Twin Peaks".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar